jag har gjort mycket idag.


Foto: Daniel Martell

så här trött är jag, men när jag ska lägga mig ner för att sova kommer jag vara hur pigg som helst. förut fixade jag min sportify och tog bort sommar låtar som man tröttnat på och la till lite annan musik. sen har jag kollat alla bloggar jag följer. ska försöka läsa varje dag eller nästan, och nu har jag fixat det så det är lätt att läsa alla bloggar.

sen har jag varit duktig att fixa alla kläder i min säng idag igen :O
det blir sista inlägget för idag sov så gott :)!

Kommentarer

okej :D

haha du har gjort mkt idag ser jag ;)

godnatt o sovgott! :)

sv. ja :) göra i morgon då? :)

haha jaa :(

skulle vara jätte roligt om du ville vara med i tävlingen :)

skulle vara jätte roligt om du ville vara med i tävlingen :)

sv; Åh, vad roligt! Jag har dig redan på bloglovin sen länge :D.

godnatt :)

sv: nu följer jag dig också! :)



Fin ny design! :D

sv: nu följer jag dig också! :)



Fin ny design! :D

sv: nu följer jag dig också! :)



Fin ny design! :D

hihi ^^



Hoppas du haft en bra dag och att den fortsätter så :D

ju det är bara bra med mig, är lite trött :P



sov gott :D

sv;Haha det är bara bra :]

sv;Haha det är bara bra :]

gör du då?

Hehe.. sov så gottigt ;)

Hehe.. sov så gottigt ;)

hej:D



nu har jag duschat, gjort ansiktemask och målat naglar:)

lägger i sängen nu, tänkte kolla på en film sen ska jag nog nanna, börjar tidigt imorgon:(

asch..

ha en njas kväll:D godnatt^^

sv: okej:)

Tack:D och hennes hår var vackert, vill också fixa så där, men har ju ingen bra locktång.

sovgott :)



Sv: jo :/

min är trasig ;(;( men den nya kommer om någon dag bara,, en ganska billig en . Canon EOS 1000D

Gjort idag?<3

sV: Hah varsegod! Mysig bild! :)

duktigt :)

skönt :)

händer det något kul i helgen då? :D

Godnatt :)

SVAR: tihi :D

hon tackarD:

måste sova nu. nattis!

oki :)

Godnatt sweety! hoppas du haft en bra dag! :)

sv: taaaack sweetie =)

trevlig blogg du hra kram

SV: Tack detsamma. .:D



Allt bra med dig ?



KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback