kanske ny header + flera bilder sen


Foto: Beatrice Jakobsson

yes, nu ska jag försöka fixa en ny header, har ju fått lite fina bilder jag kan använda mig av. men vet inte när headern blir klar men kanske idag om jag blir nöjd. (det är viktigt för mig)

sen senare ska jag dra ut min lilla syster så hon får vara modell ute i snön. det ska nog blir bra bilder med, kan vi ju hoppas på. så mycket mer händer inte idag tror jag.

tusen tack till alla som kollar in i min blogg lämna gärna en kommenatar

Kommentarer

nae, typ inte =)

för dig då? =)

**



härligt :) Joo det är superbra::DD Görs då?!:)

ne inte så mycket :)

sv; ja jag kan tänka mig det:D

Sv: Vad gör du nu då? :)

allt bra med dig idag då?

okejokej =)

jo da :D

**



ooh spännande:D tkr din nu är fin !!.. Jag ska faktisktgöra mig iordning och sticka till stan:D:D:)

allt bra med dig?

massa städ :p sj?

okej :)

ingenting alls, ligger i sängen med datorn bara ;) hihi

jo det är helt okej med mig. seg idag bara..XD hehehe.. :P men jag är alltid lite seg.. :P ska höra med pappa om jag kan börja lägga över alla mina saker från min dator till hans snart för min är sååå seg..XD har mycket att lägga över.. :P

jo bra .. vad ska du göra idag .. din söta barn på headern

Sv: Okejkokej samma här :)

ytterligare fin bild!:)

Kram

jadå ;D

**



Det trodde jag också lite först :D:D haha:) Jaa, de är superkul för fler hittar in! Du borde också göra de ?!:)

ja ok :)

joo , får hoppas det blir så:D

**



hmm:O skumt !:O hoppas de går till imorgon dåD:D:)

macka och multivitamindryck ;D

japp :D

vad har du gjort i helgen då? ^

har ni mkt snö då?

Svar: Inte så mycket, chattar med kompisar och så.



Är det ditt barn på headern?

hihi ;D görs?

hehehe jo jag måste verkligen fixa min dator innan den krashar helt.. :P

Tack detsamma!:)<3

okejokej, inte så mycket =)

Sv: Yes :)

joi samma här

har precis fixat mina ögonbryn xp

Svar: Jaha, iallafall var han världens gulligaste!

Hur ska julen för dig gå till då?

hehehe nej nu måste jag fixa..XD höres senare! :)

jaha haha :)

kommentera andras bloggar,

jag skriver tillexempel om foto och sånt , för det är ju mitt intresse..

Ååh älskar dina bilder! Och din header! Superfin blogg, blir lite inspirerad faktiskt :D kram!

**



ooh, va glad jag blir :O :):$ taack!! Det är du också, så duuuktig på att fota verkligen!:O

yes =)

hihi jag vet :)

svar; aa visst är den?!:D

Kram

Haha det var då sent det. ;)



Har du gjort din design själv? =)

hehe ja!

jag vill med ha massa kommentarer:D

hahah tack så mycket :D ska kika in på din blogg lite oftare ;)

**



JAAA:) Förresten är jag ganska söker på att du ligger pålistan imorrn:D

Skönt med jullov?:)

Ska du göra idag då?:D

nepp =)

Sv: så härligt och höra!

Sv: Hehe ja visst är det:)

Klart;) hihi^^

Ne men typ alltihopa på din blogg, har du gjort dey själv? :)

Vad fin bild

jag kommenterar massa:O

Venne;P

dom växer för fort! :(

dom växer för fort! :(

heheh nu har jag lagt över sakerna till pappas dator. Kommer tillbaka senare igen och skriver ett till inlägg tror jag..XD jag ska redigera film nu när pappa ska ut och skotta snö. :D

**



Jaa, det tror jag:D:D :) ganska säker:D

;ppp

får tillbaka vissa:)

tack sötaste! :D håller på nu men måste lägga in det på datorn först...det tar ett tag..XD

hehe =)

hehe ok :p

sv: Hehe jupps :P

vad har du för dig då? :D

Hejsan , vad gör du :)?

Svar: Härligt att höra. :) Jo, det är bara bra med mig :)

Sv: vad har du gjort idag? :)

sv; tack så mycket <3



headern blev jättefin!

Snygg headern blev ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback