konfirmation för min lillebror



Bild ett: på nästan alla mina syskon & jag saknar fyra till.
Bild två: Min lillebror som konfirmarade sej.
Bild tre: nu har jag äntligen fått smakat.

Godkväll, snart ska jag hoppa ner i sängen och sova. men måste bara berätta om dagen, var med älskling hela dagen sen vid 14:30 tiden åkte vi till kyrkan men gick inte in förän 15:30. det tog ett tag innan allt var slut igen, men roligt hade man i kyrkbänken med moa och älskling.


hoppas älskling hade det bra idag igår och i fredags, tusen tack för helgen.

Kommentarer

japp :) vad göru?

oj va månfga syskon! ;O <333

jaha.. oki.. coolt :)

asså hur många syskon har du? GRYMT ;* hihi söt bild på er alla, KRAM. har din bror en blogg? känner typ igen han eller nåt? (:

hihi nice :)

vad menade du med.."vad ska du ha för bild?" :)

hur många syskon har du!?

sv; okej

KRAM

haha okej :D

tack detsamma :D

Oj shises vad mycket syskon du hade här kommer jag med bara ett O.O

Mår väl okej.. kunde varit bättre. Ska du hitta på ngt i kväll? ;) <3

sv: så lite så :D gör du då?♥

sv: jo visst gör det:)!

va fint :)

Vill också smaka lussebulle :D

det har jag :)

Sv: Härligt :) Jo den har varit helt okej!

Tack så mycket! Himla snällt av dig, fina du :) Kram på dig!

aha okej fattar (i). det var många det:o.

hittar du på da?

sv: samma haha, godnatt :)♥

Sv: YEs :) Vad gör dudå?

Okej :) följ gärna min blogg med bloglovin' så följer jag din! :D

haha ja ;D

:)

SVAR: tack för din fråga !:)

sv: Tack så mkt ;D Din lillebror är 1 år yngre än dig va? :p

haha jadå D:

åh, lussebullar oxå! :P

men ni e svenskar? söt han e :)



grattis

sv; tack så mycket

KRAM

Händer iveckan?:)

:DD

sov gott :)

ne jag sitter o lyssnar på musik (=

fina bilder!

Så du har asså tolv syskon ? :O haha, är det inte jobbigt ? ;o<3

sv: visst va den dee :D?

bara bra tack:)

Jo tack det är fint. Hur har din helg varit? kram /M

tack :)

godnatt :)

Lussekatter.. <3



Fina bilder!

Hoppas du haft en fin helg =)

va händer idag? :)

Tycker det är coolt att du har så många syskon! Det vill jag med ha!

Sv: Okejokej :) Ne inget ska göra mig klar inför skolan nu typ :)

Tack, va snäll du är :)

Sv: Yes! :) Är allt bra med dig då?

Oj vad många syskon du har! Det måste vara kul :D

OJ! Du har verkligen många syskon ^^

Det verkar kul! :D

sv: ser det:)



Gott med lussebulle!

hehe det är faktiskt mer kul med många syskon;p har sj 5 st;P btw läs mitt senaste inlägg&säg grattis?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback