lite om veckan men vet inte allt ännu.


Foto: Beatrice Jakobsson
Modell: Jonathan (lillebror) Angelica (en kompis)

godmorgon, nu är det en ny vecka och denna vecka ska gå lika snabbt som förra fast lite snabbare. ska försöka att inta vara så trött under veckan, men det kommer jag inte lyckas med. idag i skolan har vi prov i syror och baser lycka till! får reda på hur veckan ser ut när jag kommer till skolan.

men det jag vet är att jag har prov idag och imorgon ska jag och moa göra en sak som är hemlig. sen på fredag har vi lucia kväll i skolan och jobbar in en skoldag och slutar en dag tidigare än er.

Ha en bra måndag!

Kommentarer

allt bra då? :)

godmorgon! :D♥

sv; ja och en myskväll var det också:)!

tack baby :)

=D

Hej sötnos, fin blogg du driver :) jag är inte den som brukar be om något men jag har en sex/kärlek/vänskap - frågestund så jag skulle vara tacksam om du ställde en fråga! alla kommentarer godkänns innan de publiceras så inget kränkande tack! det gör ingenting om du redan vet svaret på din fråga, alla andra kanske inte vet :*

Haft en bra helg?

lucia ser jag fram emot :D

Okej , gud va mysigt:D

Hej, fin blogg :D

SVAR: ja :D

tack sötaste! :D blev riktigt nöjd själv till och med faktiskt! :D och du vet ju hur jag har varit med mina designer..XD blir typ aldrig nöjd ju.. :P

Hoppas det går bra på provet! :)

sv: hihi :D hur e de idag då?

haha,sjukt söt lillebror du har :)

hoppas provet går bra!

SVAR: Vad kul att du ska välja det ^^ Lycka till med valet hihi

sv: yeaaah :)

händer i veckan?

fy fan med andra ord :D

Vilken fin blogg! :)

kram

Hoppas provet gick bra! =)

sv; det är bara bra :D

Sv: Skönt att höra :) Det är bra med mig också!

Gör dudå? :)

sv: härligt :) jorå det är fint.























Follow my on Bloglovin







Trackback