min kväll igår.


Foto: Beatrice Jakobsson

Igår fixade lite med locktången i mitt hår. (hade så sjukt tråkigt) sen såg jag tv med pappa, Fanny & Jonathan. och det här var det goda vi åt igår, men jag var inte alls sugen på godis. sen vid 22:00 hörde jag av mig till älskling och frågade hur långt han hade kommit. (julbord)

men det var ännu ett tag tills han var kvar, så jag satte igång en film. satt vid datan ett tag, men sen blev det något fel på datan. ska försöka fixa det, idag. men iaf, till slut kom danne och klockan var rätt mycket (01:30) så då var det bara att ta och sova. sen skulle han på hockey så han åkte för ett tag sen.

hade ni en bra kväll igår ?

Kommentarer

Snälla söta rara, rösta på mig i malins fototävling, skulle betyda ASMKT, jag är nr 6.. KRAM

http://malinhee.blogg.se/2009/december/har-kommer-finalisterna-i-fototavlingn.html#comment

ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Jaa, jag hade en utmärkt kväll! :)

Jahaokej , jag förstår ;* PUSS

lägger till dig nu direkt också! :D

haha, tack! :D

fin du va igår..

Härliga bilder. :D MUUUMMMSS! =D

Jag hade en jättebra lördag :)

Händer det något roligt idag då? :) <3

Åå tack så mkt gumman!;*

jupp de hade varit bra! :):)

Okej, drygt med virus :/

Ska bara ta det lugnt :)

va gör du då? :)

sv: God morgon allt bra idag? :)

Svar: okej ;)

typ inte jag heller haha :]



kramkram

vsg :)

haft en bra helg? =)

ska äta frukost snart :)

aa hade en bra kväll;)



Man blir ju inte alls sugen på godis utav bilden;)hehe

Kram

sv: okej vadårå? :O jo min helg dög =)

Det kan jag LOVA;* hihi

ne! :) ja äter det sent x)

Vad fint hår du har !

Hehe, Okej. :) Varför är det inte gott nu då?

fan va sugen ja blir på godis när ja ser din bild :O

sv: hmm du kanske har råkat göra mellanrum i koderna? asså <br>? annars vet jag inte x)

Vilken söt header du har :D

fint hår :)

haha, varför inte det? ;)

HAHA, de där känner jag igen. =P Det är såå gott i början sen vill man ha andra sorter. :P Haha.

Sv: Tackar :)

Vad görs såhär på Lucia?

:D



Japp jag hade en bra kväll igår :) Hade du?

sv; okej nej jag vet inte heller, får väl ta dagarna som dom kommer;D

Hur gör man så det "snöar" på bloggen? :)

okej det var jag som skrev den förra kommentaren, och inte lisa(A)

Tack du =)

sv: ingen orsak ^^ , händer idag då? <3

va gott!!

Svar; hehe okej:)

fin bild på dej :)

härliga lockar :D

haha! :D

ha en bra dag iaf!

hejhej:D



hur e lägert?:D

det är redan söndag idag.. vad ska du hitta på då? seg som vanligt bara för dt e en söndag?:p jag kmr nog vara dt:p hehe:)



ha dt bra:) kram

SV: tack :) Ja, men det var snällt att du kollade iaf ;)

och du var jätte fin i lockigt hår! :D

Haha näe, men ditt blev ju jättefint också!:)

Åh, vad fin blogg du har! :'D



Och du har underbara ögon t.o.m, avvis x)

Vad ska du göra idag då?

mums vad gott med godis!! diitt fel att jag blev sugen på det nu :)

varsågod, gud vad gott det ser ut med godiset :)

gott :)

åh vad fint hår du har! :O

ha en bra tredjeadvent!

Åh vilka fina bilder. Mysigtg! :)<3 fin du är :D<3

Mysigt:)

och fina bilder! eller iaf den på dig. Dom andra bilderna var mumsiga (inte för att man kan äta dom)

sv; atck så mycke :D<3

Vad fin du är i lockigt hår! :D



sv: Tack ^^

Allt bra med dig?























Follow my on Bloglovin







Trackback