ni får se skorna en annan dag.


Foto: Beatrice Jakobsson

jag orkade inte ta kort på skorna jag köpte, men dom är helt bruna och går upp till knänen. det här var sminket jag köpte + moas julklapp som inte finns med på bilden.

har just hjälpt pappa att städa upp det mesta här på nerdavåningen. och ska laga mat sen när det börjar bli dags, det blir vårrullor. det är jätte gott, och sen ikväll blir det godis. ibland måste man tröst äta sig. gör ni det ibland ?

Grattis till Amanda [länk]
hoppas du får en bra dag, säg gratti till henne.


Kommentarer

ja kollade de nu, de står sluta följ.. har haft dig på min lovin länge..



hatar när de typ står 30 prenumeranter sen plötsligt står de 25



folk tar bort, e as irriterande

ja vet inte :P

SVAR: ja :)

SVAR: ja :)

haha visst är dom :)

jo det är sant! men jag följer dig iaf :)

aw tack! :)

Svar: åh tack vad gullig du är! :D du får påminna mig när du fylle rår så ska jag länka dig med :P :D

va? nu fattar jag inte riktigt.. hehe

haha :)

allt bra eller? ;)

sv: ok men det är bra att det duger iallafall :)

låter super :)

nu är jag tillbaka igen, är inte alls ute efter att göra reklam eller så där, men nu vet du i alla fall. i'm back in the game.



..och som du säkert förstår har du fått den här kommentaren av den enkla anledningen att du tidigare kommenterat hos mig, antingen före eller under mitt uppehåll.

SVAR: haha en väldigt lugn dag! :)

vad gör du då? :)

SVAR(igen): hoppas mitt namn och adress kom med på kommentareen!

ja jag följer dig?

det är superduper bra! :D

ha en trevlig kväll hjärtat



puss

du mig elleR?

Svar: haha okej :P Men ändå ;) Vad ska du göra ikvd å?

varför inte de ? jo, min dag ha rvart bra!

söt blogg!

följa varann via bloglovin ? :)

sv; jag följer dig men du verkar inte följa mig för du kommenterar aldrig min blogg eller kollar på den för jag har väldigt lite besökare och jag vet i stort sett vem alla är!

Ja, haft en bra dag:)?

hej allt bra ? :)

kram

tack!



allt bra? :)

Nu har du chansen att bli länkad i min blogg! Svara bara rätt i inlägget "frågekalendern 19dec" så kanske du blir vinnaren! :)

nu är jag hemma igen! :D



sån där fondation-borste har jag. skitbra! :D om man håller den ren.. ;-)

tack bea. roligt att du säger så. julledigt nu eller?

har med en sån dream matte mouse & den täcker jätte bra men den gör så att huden blir jätte torr :/

haha varasegod (:

SVAR: ja visst :D

hahaha jag tröst äter : $ :D

sv: inte så mkt, skrattar xD själv? ;p

jasså? varför de?



här är de bara så grymt lugnt och skönt, underbart att få vara lite ledig efter alla veckor av stress, men jag har 2,5 arbetsdagar kvar tills de är dags för jul.

sv; okej bra ;) jag har lagt till dig nu! :D

haha ja ;)

Bradå:)!

nää, tyvärr! :)

jo det är bara !:)

händer ikv ?



jag hade den foundationen innan, jag blev super torr av den :S :p

åh :D hihi tack ! oja dina ju :)

vadå ? :P

Skit fin blogg :D haft en bra dag? :)

SV; jasåå kul :D själv ahr jag varit hos min kompis och så :)

händer ikväll då?

kram.

Allt bra med dig annars då?:)

sv: jo vill ha!

men jag har inte 9900:-

:( :)

åh, den foundationen e bra! :P

vad har du gjort idag då?:)

Japp, om inte kommentars rutan-på namn har skrivit fel så! ;D

ah fast det är så galet kallt ;>

Jag har en tävling på min blogg nu!:D

det är bra :D

Japp;D

SVAR: yey :

sv: FÖrstår det ^^

Ha en trevlig kväll!

kram

Hej vad har du hittat på idag då?



det skulle vara jättegulligt av dig om du gick in och röstade på mig i tävlingenjag är med i, länk finns i senaste inlägget :)

Alla som röstar får en överraskning i min blogg bara man säger att man röstat ;)

kram

Grattis till Amanda!



jag vill ha vårrullar:O<3























Follow my on Bloglovin







Trackback