nu kommer bilden...


Foto: Göran Nilsson [bildvision]

hahaha, ni kanske inte minns att jag snackade om den här bilden. men efter mina veckor prao fick jag den här bilden. jag går i ettan på denna bild, och sitter högst upp och först. så här fick ni bilden, och den klänningen jag har på mig har jag ännu kvar. (älskade den förut)

vill ni vinna illustration?
Jag skulle vilja vara med i den men jag fick just en bild av henne. så nu ska ni ha chansen om ni vill vinna en llustration på er själva. det ända ni behöver göra är att gå in på saras blogg och läsa hur ni gör. lycka till alla sötnosar.

[LÄNKEN TILL SARAS BLOGG]

Kommentarer

Svar: japp! :)

hihi ja :D

jag har blivigt kort nörd ;D

jo allt är bra bra ska bada snart -:D

Nej :)

haha naah va sööt..

jadå själv? :)

ja då :)



du får ha en bra kväll :D

ah typ ;)

aha ja vet inte dud :O?

härligt!



hehe okej x)

hehe :D

Sv: :D

hehe ;D

söt bild :)

250 :P har nästan alltid det.

hahaa jo jag såg de nyss (A)

Svar: ja :]

händer imorgon då? ^^



kramkram !

jag ska blogga, fixa med en ny design samt mysa och laga ltie mat



kul med en tävling tack för tipsert, håll koll efter en tävling i min som kommer upp ikväll ;)

kram

söt bild:)



sv: okej då skickar jag över lite, av det som redan finns på marken fast det är inte så mycket.

sv: du själv :D?

händer idag då ? bor ni ihop du o killen ?

Sv: Åh tack så hemskt mycket, snäll du är :)

Frågestund:D

ställa massa konstiga och bra frågor:D

haha ja :)

så lite så ;)

SV; samma här :)

hahah ja :D

hahaha ja ;)

aha, hur gamla är ni då

ja det ska jag ha :D

tack så mycket! :)

Haha, vad söt du va :)



sv: har du något tips för hur fotograferingen skulle kunna bli bättre?

sv: att de va du som va söt :D

mys :D

det kan man ju undra :)

Sv: Ja absolut :)

Vad ska du göra ikväll då?

Svar; nä inte dirket, städat mitt rum lite och gått på gudstjänst:)

Själv då?:)

Kram

låter kul ju :)

nej va söt du var på bilden :D

såg direkt vart du va!

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Kika då in hos mig !

Kram

hon har verkligen skithäftiga bilder :)

haha :)

vad gör du då?

Nu e mina lussekatter klara:) supergoda också...yeah^^ äntigen har jag bakat iår för en gångs skull:p:) haha..^^



ha en bra kväll:)

så söt bild :)

jaha gu va bra men jag ska hoppa in i duschen snart men loggar in där sen :D

åhh synd om dej :( haha

SVAR: det var så lite :)

svar; hehe okej:)

Kram

naaw vad söta ni alla är!!! haha men vem är det i glasögon? xD

fin blogg :)

är det ditt barn på headern ?

oki du är välkommen att deltaga

Vinnaren får en överraskning i bloggen :)

kram

ska äta snart ;)

Sv: Okej. Jag ska nog bara mysa framför tv:n.. :)

kom han inatt :O?

Tycker om din blogg jätte mycket ^^ du finns med i mitt senaste inlägg om fantastiska Fotobloggar :)

Kramar

Svar; okej, händer något roligt? ;D

Kram

Gjort idag då:)?<3

hihi så lite så :D

ska jobba o plugga :)själv?

hihi :D

Tack=)























Follow my on Bloglovin







Trackback