skola hela dagen imorgon.


Foto: Beatrice Jakobsson

och tack till Olivia som hjälpade mej så jag kom igång. [länk]

Godkväll, ser ni vad jag har gjort med hjälp av olivia? gillar bilden jätte mycket, vad tycker ni om bilden? för nästan en timme sen var jag super duktig jag städade nästan hela nerdavåningen. men tro mig imorgon är det  inte lika fint ;o morgon dagen består av skola hela dagen (kvällen)

Skola 8:30-15:00 (städa i klassrum + lucia)
Hemma 15:40 (kastar in ett inlägg)
Åker till skolan 16:50 - 22:00
(iskolan på kvällen ska vi sälja lottar och ta hand om fika)

Kommentarer

ja :D

hihi, varsegod:) <<3

fin bild! :)

jo önska jag kunde tacka henne ännu en gång!:)<3

ingen anning, sj?

Ja!:) Tack!:)

tack beatrice!!



snyggt foto!

snygg bild:D

idag har jag tränat friidrott :D

snygg bild ! :)



Sv: haha okej ska vi byta kamera eller ? ;D haha skoja, men bra att den fungerar bra :)

sv: awh, va du är snäll ;)



hoppas att dagen blir bra, trots att den blir lång!

sv; Ja, verkligen :D

åh tack, detsamma :)

åh tack för länken, jag tycker faktiskt att det blev riktigt snyggt! :-)

puss sweety

åh tack! gillar också de där färgstarka :D

haha hm det är stora kuddar typ :)

hihi :D



Snygg bild :D

grymt fin bild :D

ha en fin helg =)

http://feliciaholmgren.blogg.se/2009/december/borja-rosta-1.html#comment

Skulle du kunna vara gullig och rösta på mig, nr 7? =)

Tack på förhand

mycket tid i skolan :P

med mej äre toppen, med dej då :) ?

Nått tips på en julklapp som skulle kunna köpa som julklapp till farmor? Hjäääääääälp:D

SVAR: tacktack! ;D Kul att du gillar bilderna.



Hoppas du haft en bra kväll.

jag vet! visst äre fint :D

oj, vilken fin bild:)

oj, vilken fin bild:)

asså du kanske tycker de e mkt;p jag väger just nu 62... jag vägde innan 74:O:O:O: men har gått ner&väger normal om man kollar på sån viktkoll. är helt normal till min längd;p men vill gå ner mer!;p

SVAR: yeee:)

Sv: Jag skulle vilja ha bubblor i inläggen coh rundade kanter runt meny & bloggen det är det jag inte kan..



Mvh Elysh

jätte fin bild! k r a m.

sv: hihi ;D

tack:D



aww..va mysigt med luciakväll:D hehe. jag har lovat mig sj att jag ska baka lussekatter i helgen, ett måste liksom:D hehe..e sugen på lussekatter som fan:p måste baka baka:) ...~~



men dt e ju skönt:D snart har du lov också:D hehe..godnatt söt:D

hihih taack :D

vad glad jag blir :D

Blir en lång dag imorn ;)

Ha de så mysigt...



SUPERFIN bild.. <3

Åhh taack ska du ha. :D Hur ha dagen varit?

SV: Jo tack bara bra med mig. :D

Hitta på ihelgen då ?



KRAM

ja jag gör teckningar/illustrationer åt andra som beställningsjobb.

kram

fast nu kom jag på att jag hade ringen liggande, därför att hjärtat blev ''under'' haha vad misslyckat ;>

ååh jättefin bild!

allt bra med dig?

Cool bild ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback