tack moa lindqvist


Foto: Beatrice Jakobsson

det här fick jag av min bästa vän moa, tack så mycket. + ett till par öronhängen som inte finns med på bilden, men dom får ni se en annan dag. (fats det här fick jag redan igår)

snart ska vi äta mat, men mamma är jämt så seg och ska ta sån tid. varje år kommer hon en timme efter, jag sa ju till pappa att vi skulle säga att det var mat vi elva. för då kommer dom vid tolv i stället, men nu kommer dom vi ett bara för vi sa tolv. surt.

har ni speciella kläder när det är jul ?

Kommentarer

nu finns en jul-novell på min blogg! ta dig tid att läsa? :)



god jul!

Tassar in och önskar dig en GOD JUL ! ^^

GOD JUL :D

SVAR: Åh, vilka fina!

Jo, ett "sminkkit" av mamma och pappa. Resten får vi ikväll efter maten och det. Hoppas du får en fin dag

det gör du rätt I :D får önska dig också en god jul kram :D <3

Sv: Hoppas du får en underbar dag! :)

tack ska du ha! :)

hoppas du får en jättebra julafton:D!

GOD JUL!

kram!

God jul! :)

God jul :D Kram!

God jul på dig med ! :D

God jul, sötaste! :)

Kikar in och önskar dig en god jul:)

hahaha mammmor kan aldrig passa tider ;) fina smycken! :D

dsm :D

Härligt :)

okej :D

SVAR: Tack detsamma!

tack sötnos :)

GOD JUL PÅ DIG MED :)<3

svar : desamma !

Hej gumman ska vi följa varan via bloglovin ? kram & god jul !

nja lite speciella iaf ;)

Åh tack detsamma :) GOD JUL! :D

god jul sötnosen

SV: TACK det samma, superfin blogg du har.

hoppas du får en bra dag. :)

åh, god jul till dig också =)

Kikar in och önskar dig en riktigt GOD JUL! :) ♥

fin din nya head är! :D

haha tack :$

SV: God jul :D

Svar; tack, och god jul:)

God jul! :)

Hejsan!

Just nu har jag en tävlig i bloggen. 3 julklappar som du har chansen att vinna! Checka i min blogg så får du se vad det är!

God Jul! Kram E

fina smycken och skit fin blogg :) godjul!

Desamma! :)

Fina örhängen. God jul=)

fina dem va :) jo, lite pengar! :D

hur mår du da? ;);)

sv: inte för att jag firar,men tack! :)

hoppas du får en bra julafton!

Ska fixa mig strax :>

godjul!:>

God Jul! :D <34

Hur ska du fira?:)

jah, det är bra med mig ;)

god jul sötnos :D

DESAMMA :D!

GOD JUL!

hoppas du får en dundrans bra jul med massa julklappar o mat :)

fin blogg har du också :)



kram på dig & take care ♥

<e3<3<3

God Jul!:)<3

okej mys :):) jag är bara hemma med mamma o bror=)=) lägg gärna till mig via bloglovin :):)

sv: muslim! :p eller jag är inte en sånn muslim som inte äter gris och sånt men jag tillhör ju den religonen,och vi firar inte denna sorts jul! (:

skit snygga

Vad fina msycken:)



Jag har inag speciela kläder på mig idag, hehe. Fast jo imorse när jag spelade och sjöng i kyrkan.

sv; tack så mycket! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback