varningar på Gotland ;o


Foto: Beatrice Jakobsson

ni läste rubriken ''varningar på Gotland ;o'' jag gick in och kollade om det stämmde, för alla pratade om det. och det är varningar på gotland imorgon. vi är i klass 2, medan några har klass 1 och några klass 0. och vi som bara har morgon dagen kvar i skolan, och sen kanske bussarna inte går. när får vi betygen och allt annat kul vi ska göra imorgon. vi får se om vi kommer iväg imorgon.

[titta här och se vilken klass ni är i]
http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/Varningar

Kommentarer

sv: tack:D Det gick bra på provet.

sv: tack igen:D

ne är hos mamma :)

men åh, vad tråkigt:/

hoppas bussarna går.

Kolla gärna in den nya bilden jag la ut :)

haha, :D äre så kallt där i gottland?

ja :)

ja vi får väl se hur det går för dig imorron :P

lagar mat.. va tycker du om stövlarna?

nämen åh! vad fina ord, tack så jätte mycket :) men varför menar du att dom just skulle vara sådär glada över att ha mig som vän?

dom som har dig borde faktiskt vara ännu gladare :D för du verkar vara en jätte snäll & härlig tjej ju!

Vilken härlig bild! Jag vill också ha massa snö!

inga bussar som går pga snö ?

sv: så lite så ;)

ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen :)

sv; haha, jaa läskigt! Jag måste in och kolla om det ska bli något här med :o. Lite snö vill jag ju ha iallafall :o. Så att det blir sådär vitt och fint =).

Släng gärna in en fråga i min frågestund som jag har på bloggen just nu,

pussar! :*

Släng gärna in en fråga i min frågestund som jag har på bloggen just nu,

pussar! :*

SV: tack så himla mycket! =D=D

kram

hahaha ja vad tror du att du kommer att få i betyg då?? :)

allt bra idag då? =)

sv: hehe jag älskar färgen ;D

aha okej :D

Sv: Tack :) Vad glad jag blir av att du tycker det :)

sv; Fy så keligt! Vi ahde ingenting alls här :o.

Snyggt foto:)!<3

sv; Mjo, men vi ska inte ens få lite snö :(.

Sv: Åh tack så mycket!:)

Har också äntligen fått snö :D

jo det är bara bra, förutom att jag är trött och lite snuvig xD

riktigt fint :D

näe, det skulle inte jag heller göra:P

Heh tack ,allt bra med dig?:)

Hoppas att det går bra med bussen.

Jätte snygg bild.

SV: hihi jå, :):)

blev det någonting :) ?



måste ju fråga, hehe :D

tack så mkt! :D jag ska försöka!

Hehe oohja :) Vad har du för dig då?:)

klass 1 är de här. va menas me de

urch då :(

Sv: Hehe :)

(:

ja kom nyss hem :)

haha ja! ;) :D

sv; japp :D

vilken ämne har du ig i?? du behöver inte säga om du inte vill :)

Inte mycket, lyssnar på musik! :) vad lyxigt för dig att du bor på Gotland :| vill också.

Sv: Jadu imorgon blir det skolan, och sedan ska jag fixa min syster inför hennes julbal :) dudå?

sv; nja inte speciellt mycket just nu, men ska snart hem:)

sv: haha, alltså. den där varningssaken som du berättade om :)

hahaha, jag tyckte att det stod att du hade skrivit inlägget igår... (uppps :D)

haha tack (a)

forsaletoday.blogg.se



VACKRA OCH BILLIGA KLÄNNINGAR IDAG

jag älskar dig om jag dör i bussen hem <333

Sv: Du är inte intresserad i någon utav klänningarna eller?























Follow my on Bloglovin







Trackback