det sämsta som har hänt

kom just hem från hemse , först var vi och hämtade jonathan i etelhem.och då gråtade jag hela vägen. sen när jag kom till hemse började jag gråta ännu mer. sen skulle jag gå bort till hemse sport för att prata med stefan. fick stå där ett tag innan han kom. efter ett tag kom han. vi pratade igenom allt och jag kan ine säga vad vi pratade om. men iaf , han sa att det var slut sen så när jag skulle gå kramade vi varandra och då började jag gråta. hatar att vara så jävla kännslig. men men. imorgon åker jag till moa efter skolan så jag ska försöka skriva blogg imorgon. men annars får vi hoppas lycka till på mitt prov jag ska ha imorgon i engelska. hoppas ni haft en bättre dag än mig! gammal bild!

Kommentarer

Jodå, det fixar sig alltid! Tro mig, jag vet! =)

tråkiga nyheter :( Men det ordnar sig, ha en trevlig helg <3

åh. vad jobbigt=/ <33333

aaw. va jobbigt :/ :( <33

jag finns här gumman! <3

aaw, som jag sa på msn, finns :)<3

sv nej, men det är inte helelr först agången jag missar bussen. fast kul är dte ändå inte.



Det gör inget om man är känslig, mycket bättre att släppa ut det och det är ingen svaghet heller, det kan va tvärtom.

Jag hoppas du mår bättre snart, man blir ledsen när man läser att du alltid mår dåligt:/ vill att du ska vara glad.























Follow my on Bloglovin







Trackback