dom sista frågorna ?

fanny
vad har du gjort/ska du göra på lovet?
I helgen var jag med moa & julia denise och jessica och det var skoj,
sen vart med moa. och vart hemma två dagar. sett bio har jag oxå gjort.

amanda
gillar du mig som vän ?
vilken fråga , vi är inte så mycket. men jag kan inte säga att
jag hatar dig och inte älskar dig skit mycket. men du betyder massvis.
hur går det i plugget?
plugget , jag vet inte i 7:an var allt bra nästan och nu i 8:an så blev det mindre
pluggande och nu när monica har bytt jobb så är det inte alls som det ska vara.
men jag kämpar för att få G i engelska annars är det helt okej.
trivs du med den du är?
jo det tror jag.
vad är roligast med att blogga?
Jag vet inte jag tycker det är jätte roligt att bara skiva sen är det alltid roligt när
man får nya kommentarer och besökande.
läser du min blogg varje dag?
Jo jag läser din blogg varej dag. men kanske inte
kommenterar för jag kommer inte på något.


Anonym
Önskar du dig i födelsedagspresent?
nu är det långt kvar men jag vill ha en bra kamera.

liene
Har du någon film som du brukar börja gråta av?
ps i love you är en film jag kan sitta och gråta till.
Bästa låten just nu?
låt vet jag inte men artist blir det thomas ledin.
Hur ser ditt liv ut om 5 år?
jag vet inte , vill ut och fotografera eller bli designer.
det är något jag hoppas på iaf. :)
Favoritsak i ditt rum?
jag gillar min lampa jag har i mitt rum.
Fvaoritfärg? favortifärg har ingen. men jag gillar svart och vit

liiiineeaa
Har du vart kär i Carl Grönlund ?
jag måste ju svar och jo jag har varit det.
Gillar du mej ? // som kompis
jo det gör jag!

tack , till er som har ställt frågor. om det blir några mer frågar
kanske jag svar men va inte så säker på det.

Kommentarer

Sv: hehe ja. jag längtar som fan : )

Sv: haha oh yes .: )

sv: kul att du gillade shortsen:D

intressant att läsa svaren. coolt at du vil bli deisgner elel rfotograf, du skule säkert vara bra. jag själv vill ebli dom två sakerna förut och fortfarande, jag har många drömjobb haha, men ändå musiken betyder mest.

fin blogg :) läs gärna min och säg till vad jag skulle kunna göra bättre, för att göra den lite mer läsvärd. KRAM :)

fin blogg :) läs gärna min och säg till vad jag skulle kunna göra bättre, för att göra den lite mer läsvärd. KRAM :)

bra svar ;)

Mina svar kommer ikväll, kika gänra in då ;) kram

sv; tack så mkt för tipset :)

sv; :) fortsätt gärna läsa :)

vilka bra svar på frågorna :)

hoppas du har haft en jätte bra kväll bea,<3























Follow my on Bloglovin







Trackback