en fråga till er alla.


& är det den blåa man kolla efter besökande eller är det den röda ?

Kommentarer

Bara för o få skriva av mig lite!

Sj då?

mest för att få skriva ur sig lite, sj ?

okej :D

hihi =)

jag bloggar för att det är kul, kul att skriva och gillar att fota och då är det roligare om jag får visa bilderna =)

Jag bloggar nog för att skriva av mig lite!

Fan vilken fin blogg du fått, lite avis :ooo <33

Jag bloggar för att det är kul och det är väl enbart därför :)



det är den blåa man ska kolla efter, där är det hur många olika personer som varit in på din blogg :)



fina svar på frågestunden förresten! :)

Förresten mer-trafik är ingen bloggsajt som blogg.se utan det är en sida man kan bli medlem i för att locka läsare till sin blogg :)

Sv: hehe okej : )

nej jag gör ingenting ^^

För att jag läste andras bloggar en längre tid och kände att det är min tur att börja blogga :) Kram



ha en bra Fredag, föresten varför började du blogga? :)

Okej då ska jag försöka förklara båda! :D



Den röda är antalet gånger din blogg "öppnas" så om en person går in på din blogg 5 gånger så blir det 5 stycken i den röda.



I den blåa är det antalet OLIKA personer som varit in på din blogg. Så om en person går in på din blogg 5 gånger så blir det ändå bara 1 i den blåa.



hoppas att du förstod! :)

Först ville jag blogga för att jag inte hade något att göra och att jag kände att jag ville dela med mina tankar. Det visade sig vara jätte kul och det känns skönt att få skriva av sig så jag kan inte sluta skriva! :D



Du då? :)

Jag bloggar för att jag tkr de är kul,

jag kan skriva vad jag vill i min blogg,

uttrycka sig, man får helt enkelt skriva av sig.

tack sötnos :D <33

typ för att komma ihåg vad jag gör varje dag. lix för min egen skull ;) den blåa tror jag

det är den nedersta som är besökarna:) komme rnu inte ihåg vilken färg det var men om man tänker på att vissa går in på din blogg oftare så höjs den översta linjen, likosm besökarlinjen kan inte vara mer på än den andra som står för sidovisningar.



Jag bloggar för många anledningar:S hm, både för mig och andra faktsikt.























Follow my on Bloglovin







Trackback