ensam hemma ändå.

sitter ensam hemma efter som pappa är på möte och resten av mina syskon är borta vid kompisar , men jag ska till moa sen. eller hon kommer typ och hämatar mig vid 6- tiden. och det ska blir kul , för imorgon ska vi se i taket lysser stjärnorna. eller vi ska försöka se den måste boka inna. Vad har ni andra för er ? bilderna är sen idag. så här såg jag ut idag , lånade pappas mobil efter som min suger. sitter oxå och ser tv , helt otroligt. ska snart göra varm o'boy det blir nog gott..

Kommentarer

Jätte fin och läsvärd blogg :) Det vore kul om vi kunde följa varndra med bloglovin.com!?

Du är tillagd :) Säg till när jag är tillgad!

tackaaar , kära a-kusiin! :p hahhahaa :)

sv: ååh tack så mycket :)

ska du säga föresten? skitfin på bilderna jue! :D

vad har du gjort idag? :*

Ville bara lämna ett avtryck och säga fin blogg! (^^,)

sv: i ullared finns ju massa bra att fynda, billigt okcså:) vill dit nån gång, var för länge sen efter att vi flyttade längre bort. Jadå, pizzan smakade.



så cool tröja du har! me like:D

kul att du ska se i taket lyser stjärnorna, den vill jag också se.

haha snyggt namn ;D

Fina kläder :)

Jag har inte gjort något idag, samma sak blir det hela lovet. Kompisarna är upptagan och om du inte har något för dig så kan du komma till västerås :) <3

hihi japp:D

söt !

Fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback