fick lite bilder.

har vart hemma ett tag nu , sitter och har just pluggat lite matte för imorgon börjar det riktiga provet , jag fick lite bilder idag. den första bilden är på mig och mian kläder jag hde idag. orkar inte säga vad jag köpt allt. den andra bilden är på leonard hahah , ledsen men jag fick en bild på dig eller många. men en av bilden. den 3 bilden var jag just ute och tog.

skolan idag var helt okej , tomatsoppa i skolan jag tycker den var jätte god. men alla andra gillade inte den men jag gjorde det iaf. inte så mycket skratt idag. men det bästa tobbe sa idag var att vi är lika ? det tror jag inte tobbe men visst det får gå. som vanligt dagen sög på ett sätt. vad har ni andra sötnosarna gjort ? <3 får man höra ?

Kommentarer

Jaha jaha :D Hoppas att det gick bra att plugga med matten och jag vill kommentera dina fina kläder också! :D Jätte fina måste jag säga :)

Tomatsoppa <3

tack så mkt! <3

Hej och tack för kommentaren i min blogg :)

Du har också en fin blogg. Fina bilder i headern :) Är det du själv som har tagit dem?



Ha en bra kväll!

sv : tack gumman!<3

söt outfit:) och min dag var både bra och dålig, som alltid.



sv: på bilder ser det nog bättre ut för alla, alltså håret. Och tack igen:)

förresten, du har ju ny header, fin:D























Follow my on Bloglovin







Trackback