förlåt , och helvete.

Min dag började bra men slöt som ett helvete.. men aja , jag är ledsen jag orkar inte skiva blogg ikväll har bara lust att sova. men som sakt helvete på slutet. ni har haft en mycket bättre dag än mig kan jag lova. jag vet inte vad jag ska skriva för jag har inget i mitt huvud just nu. men jag och moa var och badade och bakde efter det. sen så blev det ett helvete och sen var vi ute och gick , smatalet gick ju bra moa. förlåt att jag förstörde dig kväll. nu ska jag sluta skriva ingen bild idag för jag inte orkar. men jag skriver mer imorgon.

Kommentarer

sv: haha, då måste du ha de konstigaste läsarna som säger så:P alla brukar annars tjata på en om man skriver för lite. och din blogg är inte ens dålig.



hoppas imorgon blir bättre:/

kram<3

sv: gör inget, det är inget tvång om du inte orkar. jag bara hoppas på att du snart mår bättre.

styrkekram

men alla säger det ? :P

- vad har hänt ? <3

bevakar dig redan:D

SV klart jag e glad:D

Bra och fiin blogg! =)

läs våran?! :D

hopas det löser sig

Hoppas att allting löser sig och blir bättre. Kram // Sara

okej :( åh tack :)

guuud, vad har hänt gumman? :(























Follow my on Bloglovin







Trackback