FRÅGESTUND!





Kommentarer

Hur flyttar man "kommentarer & allmänt" till vänster från höger? haha :) och hur flyttar jag upp datumet när inlägget skrevs, längst upp? www.designadinblogg.se har jag kollat på men inte hittat just det.



svara till min blogg!

bio eller tv?

popcorn, godis eller chips?

hur länge har du bloggar?

vad är ditt besökarrekord? :)



Vill du ha fler besökare till din blogg? :) läs mitt senaste inlägg isåfall! Där tipsar jag om olika bra sidor som gör så att man får fler besökare :)

Älskar du stefan?

hur många barn vill du ha när du blir stor?

hur mycket tycker du att du är snygg i mällan 1-10?

är moa linqvisst din favorit?







jag skickar mer fråger när jag kommer på något <33

sv: åh jag kommer inte på nån feråga. skall fundra lite : )

sv: hihi, ja visst är hon sötast :D

svar: jo, det är bra med mig :) vad ska du hitta på idag då?=)

hur gammal är du? :)

Varsågod! :) jag ska komma in och läsa svaren sen :)



Men det är bara klicka på "KLICKA HÄR" i mitt inlägg :) om du inte orkar med att vara medlem i alla 3 tycker jag iallafall att du borde bli medlem i mer-trafik, man får 50 nya besökare direkt från början! :)

hur länge har du bloggat?

vilka bloggar läser du dagligen?

vad tycker du om min blogg hihi (http://aanderssson.blogg.se/)

har du några husdjur? isåfall vad för något?

Vilken är din favoritmat?

Vad gör du på fritiden?

Du är skitsöööt<333

Vad vill du mest av vänner eller pojkvänner.?

godis eller chips.?

bil eller cyckel.?

kaka eller tårta.?

vad är din favoritfärg.?

vad vill du ha för mobil sony ericsson nokia samsum motoråla.?

vad har du gjort/ska du göra på lovet? :)

kommer inte på några fler, sorry :(

Har du någon film som du brukar börja gråta av?

Bästa låten just nu?

Hur ser ditt liv ut om 5 år?

Favoritsak i ditt rum?

Fvaoritfärg?



hoppa det räcker:) kom inte på fler och bättre frågor och sen hoppa sjag också jag skrev på rätt ställe.























Follow my on Bloglovin







Trackback