fredagen den 13

hej , nu är jag äntligen tillbaka , och nu ska ni få läsa om min kväll igår.. iskolan hände inte så mycket mer än att jag kom in och skrek för jag blev så jävla sur.. och max hoppde till det var lite kul men det känndes som ett helvete. men men det gick ju över för att jag och moa gick bort till församlingshemet och berättade om våran dag och det känns alltid skönt. efter det skulle vi träffa stefan för jag skulle ge han en sak. men men , efter det åkte vi hem till moa och efter ett tag kom filippa och var med oss , vi fick upp på hemse och det var kul och mysigt. wow , ni fick mig att må lite bättre för stunden. sen somnade jag till och sen så nu idag var vi ute i snön. höhö ^^, så snygga , ska vara hemma ikväll. snygga som alltid! <3 och jag utan smink men jag bjuder. skall kolla alal era inlägg. 44 st.

Kommentarer

Sv: aw tack :



hoppas du får en bra alla
<3*-dag!

sv tack:) det känns redan bättre nu.



bra att några kan iaf höja stämmningen för studen:)

du får ha en glad alla hjärtans dag! och du var fin även utan smink.

sv visst var de söta:) men gud, drömde du det? en sanndröm altså, händer det ofta för dig eller?

fina bilder, mysig dag :)

värsta fin header! :)

Ska du se på melodifestivalen ikväll? :D



Kram

/LM

Jadå, det kommer fixa sig =)

sv ;tack :)

vilka härliga foton:) Ser roligt ut

haha, assnygga vi är XD<3























Follow my on Bloglovin







Trackback