glöm inte..

godkväll , tack för alla söta kommentarer jag fått idag. men kan inte svara på några men ska se om det går snart igen. kom just hem från hemse vart med stefan. fast jag var med min lille bror ett tag innan stefan kom. men det var iaf kul. skola imorgon igen , orkar inte skolan det är ändå så tråkigt och inget roligt händer. men man kan hoppas på att dagen blir bra. imorgon vet jag inte vad som händer mej jag ska iaf hem efter skolan. men om jag ska orka upp så måste jag sova. men något som gör mig glad är att ni skriver om eran dag den får vi inte glömma! <3 en gammal bild.

Kommentarer

fin blogg=)

sv: tror att många gillar kolla tillbaka på gamla bilder.)



tur att det går svara på komentarer idag iaf. Jag kollade på film och åt naturgodis istället för att blogga, hehe

förresten så har jag utmanat dig:)

sv: okej, vad skoj :)

=D

åh va söt bild bea! :)

=)

Fin bloggen blev! :D Och vem var det som sa att skolan var rolig? Och jag har hafft det verkligen tråkigt och en negativ inställning på skolan, men nu när jag tänker efter. Hellre nästan skola en att sitta hemma och ruttna. Så är alla kompisar där det mindre roliga är ju prov osv som man ska plugga till hehe... Men det jag vill komma fram till är att - det tråkiga vänder! Skolan kommer snart bli rolig igen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback