godkväll.

godkväll alla mina vänner. hoppas ni haft en bra kväll och dag , vart hemma idag och fixat lite med bilder fast just den bilden går inte att ladda upp nu så vi tar det en anna dag. bilden här till vänter är nog dom kläderna jag ska ha på mej i morgon eller om jag ska ha dom svarta byxorna. men jag kommer typ ändra mig tusen gånger inna det. ska ligga i sängen tidigt i kväll det är därför jag måste säga godnatt snart. hoppas jag får en bra dag imorgon då , kommer säker få göra matte prov då. sen efter skolan vet jag inte om jag ska vara med moa eller stefan men det får vi se. tänkte bara säga lite om mina kläder den långa koftan köpte jag på bikbok och byxorna. om någon vill veta. men jag måste gå nu men ni får ha en bra dag imorgon! och godnatt.

Kommentarer

fina kläder:D och hoppas det går bra på matteprovet.



sv: iaf några av dem är bra, det syns inte i en stor grupp men när man dansar var för en så märks det vilka som är riktgt bra och vilka som är mindre bra.

Snygg outlet hörredu! :D

Och lycka till på matte provet <3

Snygg outlet hörredu! :D

Och lycka till på matte provet <3

Snygg outlet hörredu!

Och lycka till på provet :)

vad mysig outfit :)

kram

Hej!

hoppas allt är bra?

jag har en liten tävling jag hoppas du vill delta i

http://enlitentax.blogg.se/2009/february/tavling-1.html

sv: visst var den snygg, fanns liknande väska på gina när jag kollade igår.

hur är det idag? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback