godnatt

godkväll bloggen , tänkte bara säga att jag mår bättre så det blir nog skola imorgon. sen har jag prata med mamma ikväll och vi  pratade om ullared att vi ska börja sammla pengar tills det och inte köpa massvis med onödigt. men det ska jag ju klara av. fan vad jag vill ditt nu. bilden är på en jacka inne på H&M skit snygg det var ett tag sen jag provade den efter som jag nyss fick bilden av moa. men jag älskar denna jacka och vill ha den! men man kan inte få allt. sen nu får jag sluta och skriva och gå och lägga mej , men vi hörs imorgon. godnatt!


Kommentarer

jo men faktiskt=) hih

ja man har ju samlat ett tag:D

sv: så glad att du älskar mina bilder och att du tyckte vi dansade duktigt, fats vi är ju inga proffs.



lycka till med att spara pengar! jag brukar alltid spara pengar och sen shoppa loss, imorgon ska jag shoppa lite fast då har jag ju inte spara pengar för det:/ jag slösa pengar...

snygga jacka btw.

sv: men det ser ut bra på bilder:) många verkar tro att jag har värsta bra håret men det är jätteslitet, iaf om jag har det bakpt, så jag har det alltid på sidorna av mitt huvudt typ, för det inte ska synas hur slitet det är, för det syns om man kollar bakifrån. Och så är det fult på vintern, men vinter är vinter.

Skitjobbigt :S snygg jacka!

jackan var väldigt fin :)

Fin blogg du har!:)

Fin blogg du har!:)

Fina stövlar!























Follow my on Bloglovin







Trackback