hatar klassen. bläbläblä.

godkväll kom just hem från möte med klassen inte många som var där och det tycker jag är jätte dåligt. är det bara vi som ska planera allt ? eller är det bara vi som vill resa och ni andra ska bara stå där och vänta på att vi ska åka ? iaf , jag är sjukt trött på våran klass. här är en bild på min och fanny jätte söta är dom. ska börja gå och lägga mej för att orka upp imorgon. men det ska jag göra. men jag har inte hört så mycket om eran dag. men ni kan ju ta och berätta något om ni vill och har tid så klart. och jag kom på en sak till att imorgon är jag inte på humör så dår är det ingen ide att bråka med.men sov gott alla sötnosar. <3

Kommentarer

våran klass är också seg när det gäller klassresan som vi planerar, undrar om det ens blir nåt:/

söt bild:)

tack<3

tyvärr är det ofta så, men man ska inte bry sig om de som inte bryr sig. Ni som går på mötet är mer ansvarsfulla och får det lättare i framtiden

svara llt bra idag?

sv: Tack :)

fan vad söt bild

Nej, det ska jag aldrig glömma! :o

aaaaw, söt bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback