helt okej ? eller vad man ska säga..

skola idag , finns inte så mycket att säga om den. men efter skolan så gick jag bort till badhuste efter som jag skulle vara barnvakt medan mamma simmande. och det var inga problem alls. det var helt okej (y) sen hem till datan där jag mår bäst. ska nog kolla på andra avenyn på datan. fast jag måste komma i gång med alla era blogginlägg. sen mer har det inte hänt tror jag inte. mer att dagen var åt helvete kanske ? eller iaf på slutet.men en snygg bild på mig och lovisa borde göra dagen bra. tack lovisa. <3 , och den frågar jag alltid frågar Hur mår ni och hur har eran dag varit ? och tack moa. <3

Kommentarer

<33 tack själv gumman <3

tack:D

jag hoppas med på de, & jag tror de kommer göra de :D<3

Hur är det med dig idag då? :D



Kram

/Lm

snygg bild=) kul att bada btw, men det är roligare när det är sommar och varmt utomhus.

Idag mår jag toppen faktsikt, hehe, var sjult länge sen, eller senast förra veckan men ändå.

jag mår okej, och dagen har varit bra!

sj ? <3

Fin blogg! =)

sv. ajs, kitsnyggt men lite väl dyrt, fast koftan var billig:)

mm=/ haha jadu det vet man aldrig hur det gick:)

fan vilken het bild jag älskar dig bea <3























Follow my on Bloglovin







Trackback