i taket lyser stjärnorna.

idag runt 3- tiden åkte jag med moa och hennes mamma till stan. dom skulle köpa böker på rea. mycket bra böcker fanns det iaf. efter denna tur så gick vi och åt och sen ner och ska se i taket lyser stjärnorna. så här tycker jag om filmen. början var jätte bra tycker jag. man skrattade i början av att hon och dom andra var så grymt sköna. och en  trejdedel av filmen gråtade jag och det var i slutet av filmen. då bröt jag ihop. jag vet inte hur ska ska kunna säga vad jag tycker om det men bra duger inte det var en av dom bästa filmerna jag sett om jag ska säga så. och ni som inte har sett den gå och se den nu. och sen vill jag bara säga tack till alla kommentarer jag fått av alla för det var gyrmt många.


Kommentarer

okej vad gott!

filmen är sjukt bra, <3

jaa, haha! :) <3

jag ska se den på torsdag :D

Så bra att filmen var bra, nu vill jag också se den hehe :D























Follow my on Bloglovin







Trackback