kommer inte klara det.

Jag kan inte berätta så mycket än. men tack för alla som bryr sej. JAG ÄLSKAR ER. Dagen består av att det var drygt ont imagen trött och nervös. så det har inte varit roligt att vara med mej idag. men men efter som man har amalia moa och danne vid sin sida höll jag mej helt okej idag. men imorgon kommer det bli värre. så vi hoppas att jag skriver blogg imorgon om jag har lust, måste ju göra en sak oxå. moa vet ju vad. sen åkte jag hem till moa. och hon rammlade på trappen så jävla skön. men nu ska jag sluta skriva skriver mer sen. hoppas NI har haft värdensbästa dag!

Kommentarer

SV: naaw, varför ska du gråta?:O

okej lät ju inte så bra:/

Sv: Okejj det skall vi göra! :)

SV okej:D adda du mig på [email protected]:D

Sv; Det skall vi göra! =)

:)

aww , :( <3

finns här, det vet du! <3

hehe precis :) hur är det idag?

ååh tack för kommentaren..Glad jag blir

hmm, <3

usch, det låter inte bra alls :/



jo det rullar på, lite trött.

Heej =)

Hur har din dag varit idag? =)

fin bild:D <3

förresten så var det ju inte humörsvängningar, men det är lite likhet, för det finns båda bra och dåliga saker.























Follow my on Bloglovin







Trackback