krullis för min del.

Krullis idag för min del , belv inget med moa. Men jag träffade någon jag kunde vara med Emelie & Denise. vi skrek skit mycket så undra om vi kan prata nu. min lille bror förlorade fösta mot klinte och vann andra mot musikklassen med 4-0 och sen körde dom en till då förlorade dom. och sen hade typ alla killar i musikklassen åkt hem så då fick jonathan och dom andra killarna hoppa in. och själv är man snäll och sitter och skriker och hejar. men när dom kommer ut säger man att dom är duktiga då bryr sig dom inte. skit sura , varför ska jag vara snäll då ? fick inge bra bilder men men. vad har ni andra gjort idag då ? kollar era kommentarer senare puss ,<3

Kommentarer

Bloggen blev jättefin! :)

Tråkigt att killarna inte brydde sig om era snälla komplimanger :(

sv; Okej, va kul då! Men var gärna med i våran Veckans blogg- tävling! Kram på dig, och förresten :; Läs instruktionerna noga isf!Q

ascool blogg ;)<333

hej, allt bra med dig?

sv: härligt det :)

- Jodå bara bra här förutom att ja e förkyld å har ont i ryggen ^^

kul med dig & denise på krullis :D<33























Follow my on Bloglovin







Trackback