kvällens sista inlägg.

Godkväll sötnosar. pratade just med monica (gamla lärare i so) hade skrivit ett mejl till henne men det gick inte att skicka. men vi kom in på annat medan vi pratade i 10 minuter. saknar henne ernomt. sen har jag lyssnat på radio hela dagen typ. lite nya låtern kanske dom behöver ? när jag kom hem från skolan har jag inte gjort så mycket mer än att kollat tv och datan. har fixat lite i mitt rum efter som det inte är så fint i mitt rum. ska snart fixa mig och se gå och lägga mej och se hur min tisdag blir. om den blir lika bra som idag fast dagen var lite upp och ner. bilden är sen helgen , jag tycker den är jätte mysig iaf. det var länge sen jag frågade er hur ni mår. så jag tänker göra det nu. hur mår ni , är det bra är ni sjuka eller är ni friska ? tänkte oxå ta och nämna dagens persson. och det blir då Moa och Sackarias. moa du fattra varför ni var dagens personer. och ni andra som kollar min blogg ett plus till er.


det skulle aldrig hända så varför frågar du det då ?
blev nästan lite rädd när du frågade men så långt har jag inte tänkt.

Kommentarer

Nu undrar jag vad du menade de sista orden...vad var det för fråga egentligen? :)

Hur som hellst är jag frisk otroligt, aja. Hoppas att du också är frisk! Vilken härlig vinter-bild :)

sv: jag vet inte vem du är anonym , men det kanske jag säger om du vissar vem du är ;) vad bra att du mår. jag mår oxå bra jag är frisk iaf. och tack!

jag är frisk :) förutom klämt finger, blåa knän & trött.

Hoppas du mår bra bea, puss

haha, håller med om att radion behöver nya låtar:P men du borde lyssna nån annan station som inte finns i sverigem typ Lettland, för dom har musik från hela världen, inte för att skryta då men för det är sant.



Du verkar alltid så omtänksam som person när du frågar hur andra mår:) jag mår finfint faktiskt, ska till skolan imorgon efter att ha varit sjuk.

kram och god natt

btw så var bilden riktigt fin och mysig:D

klart de e kul :)

naaaw okej:d

härlig bild :D <3

sv: ja den är verkligen en av dom bästa filmer som jag sett? hahah :D<3

Nu finns mitt svar på din fråga i min blogg :)



Kram

/LM

Tack så mkt bea, det värmer mig att du säger så! :)

okej, finns här om du vill prata gumman.























Follow my on Bloglovin







Trackback