måndag , ny vecka.

måndag , en ny vecka. vaknade av att det var varm och då solen är framme, vad härligt kanske ska ta och gå ut idag. Tog och läste min bok. '' räcker det om jag älskar dig ?'' måste ju läsa ut den men har inte kommit helften´än. men jag tycker boken är jätte dålig. har ni läst den ? sen nu så ska jag nog äta frukost och njuta av att vi är lediga idag! försöker hitta flera som bloggar man kan läsa dag in och dag ut men ni måste göra samma sak med min blogg!

en sommar bild på mig fanny och joel. saknar tiden!<3

Kommentarer

jag har tyvärr inte läst den ( jag som brukar läsa allt ;) men alla säger att denska vara bra .. så jag måste nog läsa den ;) <3

Tack så mycket=)

Japp jag har läst den boken! Den är lite trög i början men sen blir den as bra, så kämpa pååååå :D

hej! såg du hade kommenterat min blogg och jag tackar så mycket för det!

Tack så mycket :-) Fast det blev en annan outfit tillslut...

sv: det var riktigt jävla skoj :D<3

jadå ;) i guess it was

sv: ja verkligen :))

skönt att vara ledig:)

och jättefin bild! förresten så har jag inte läst den boken, brukar läsa max 3 på ett år typ.

Jag har också läst den där boken ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback