samma bilder.

jag älskar att göra bilder till min blogg , men har bara samma bilder hela tiden. så jag vet inte hur kul det är att se på dom jag gör. ska ut och ta nya kort en dag! och jag känner att jag måste byta hela tiden. typ beroende. skola idag kunnde vara hemma för det var tråkigt och drygt. (som alltid) men kan ju berätta om att vi var ute och gick på gympan sen sa magnus när ni kommer bort till den där stenen kan ni vänta när vi närmar oss säger vi att det är ingen sten. då ser vi en igelkott som har ett hål rakt i sej och blod och allt fy fan! mer hände det inte. skriver senare!

Kommentarer

sv: tack för svaren till fårgorna förut gumman:D vad söt du är<3



riktigt fin bild! du är bra

men stackars igelkott:/

stackars igelkott :(

sv : okej jo, ni dödade den väl ?:((((((((((

Fin blogg :D

Hemskt detdär med igelkotten.

Själv är jag riktigt less på skolan!

Kram

Hemskt detdär med igelkotten.

Själv är jag riktigt less på skolan!

Kram

Vad gör du då? :D



sv: Tack :)

Skolan är bara jobbig, med alla prov/läxor ;p

haha.

väldigt fin blogg :)

Tack..blir glad

Tack..blir glad

Neeeej stackars igelgott! :(

Jag älskar din blogg, mycket bilder och ja helt perfekt! Så jag tycker att du inte behöver göra om den om det var så dina planer var. Men om du tycker det är kul och byta så tycker jag att du ska göra det! :D Roligt med lite omväxling ibland hehe ;) Saknar dig <3

Neeeej stackars igelgott! :(

Jag älskar din blogg, mycket bilder och ja helt perfekt! Så jag tycker att du inte behöver göra om den om det var så dina planer var. Men om du tycker det är kul och byta så tycker jag att du ska göra det! :D Roligt med lite omväxling ibland hehe ;) Saknar dig <3

Stackars igelkott!! :(

Jag älskar din blogg! Du har många fina bilder på bloggen och skriver på ett fint sätt. Jag tyckeratt du inte behöver ändra din blogg om det var så dina planer såg ut. Men om du tycker det är kul så, ja visst! Det är ju roligt med lite omväxling ibland hehe :) Saknar dig <3























Follow my on Bloglovin







Trackback