SEMLOR , ses klockan 10 tror jag.

NATHALIE NORRBY du måste ta och läsa detta efter som att jag inte kan kommentera din blogg. sv: tack så jätte mycket jag vill oxå att det ska blir sommar snart. men det är skönt med snö oxå. hela till sportlov kan du vara med dina syskson kanske ? synd att du aldrig kommer till mig och om jag hade haft pengar skulle jag åkte upp till dig. god middag kanske man ska säga. vaknade vid 12 tiden då moa redan hade vaknat och såg på tv. finns inget roligt när man ska se. men nu ska vi fixa oss för vi ska in till stan och sen senare blir det '' i taket lyser stjärnorna'' så jag skriver inte förän vid 10 tiden tror jag. men vi får se hur det blir. men vad ska ni andra göra idag ? men hoppas ni har en bra dag som jag ska ha. och se till och ät semlor med er. det är gott.jag är jätte glad att så många kollar min blogg och kommenterar tack till er. hörs klockan 10 i kväll , ha en toppen dag!

Kommentarer

sv: vi får ta och leka snart tycker jag också? :D<3

idag ska jag vara med min pojkvän:)

hoppas du får en bra dag:D

wiiiho, det är ju bra :)

i taket lyser stjärnorna filmen är bra :)

& gott med semlor :D

va bra :)

äta många semlor idag?:D

idag gör jag inte mycket, men har iaf hjälpt till med pelletsen:) stolt, haha.

Har redan ätit en semla idag, ska ta en till senare ikväll.

oc btw, hopas du gillar filmen:)

Är du över 18år och vill komma på bloggträff i sommar?

SV: min mormor dog.

SV: mmh, det är hemskt.

svar: awuu tack så mkt :) <3

hehe okej cool header du hade:)

japps, hopaps jag med :)

aaww :) Ja, det får bli att man är med syskonen ist. Hoppas att du får en bra kväll och att "i taket lyser stjärnorna" är lika bra som den sägs att vara! :D

fin blogg :)

semlor är gott det,

ätit ngn idag + :D

fettis dagen is the shit :)

så gott med semla ;>

sv: haha, nej, jag blir inte bra på alla bilder:P bara dom som jag lägger ut på bloggen och ja, många till men iaf en tredjedel av alla bilder blir fulast ever.

hihi tack så mycket! :)

vad yckte du om filmen då? :) kRAM

sv: haha, nej, jag satt hemma och glodde idag igen, och imrogon blir det en sån dag. Trsdag, då får jag äntigen koma ut och göra annat:D

sv:glad att du tyckte det var sant det jags krev:)

puss























Follow my on Bloglovin







Trackback