Sitter i skolan :/

nu sitter jag i skolan och skriver igen. det känns bra att man ha lite stöjd iaf men det kommer inte gå. och till dig Liene det kommer nog inte bli så bra. jag vill vara glad för nu efter julen började jag bli glad. men det blev ett helvete igen så nu kommer ni få ha mig tråkig och gnällig! jag är så grymt ledsen men så är det.. idag efter skolan går jag bort till hemse församlingshem för vi ska göra något och sen efter det ska jag hem till moa och sova där så kommer jag hem imorgon. vet inte om jag ska vara hemma eller vad. men iaf , idag är det fredagen den 13 otur men min började redan igår. just skrivit till monica en lärare att jag saknar henne. och vi får se om jag får svar. men vi får se.. ha en bra dag vi hörs! ska snart prata med min bror. <3 älskar er andra , glöm inte det!

Kommentarer

vsg :) <3

antar att sånt är livet då:/

men kram

=) tack så mycket!

fina bilder på headern :)

sv: kul att du tyckte banen var fina:)

sv: kul att du älskade dansarna:D

göra idag? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback