sjuk

sitter hemma och är sjuk , jag vill vara i skolan än att ligga här och glo. * tv : finns aldrig något roligt att se på tv , jag brukar aldrig se på tv. men nu finns det inget när man vill se på tv , så då får man se film. * äta : nu när man kan äta hur mycket man vill efter som jag alltid är hungrig då är jag inte hungrig. så därför äter jag typ inget idag , dricker bara te. äter lite men inte så mycket som jag brukar.* datan : sitta vid datan finns typ inget att göra än att kolla andras bloggar. alla går ju i skolan så då finns det inte så mycket att göra vid datan.* sova: man kan ju alltid sova på morgonen men inte idag för då är man hur pigg som helst. och man kan inte sova annars heller fan vad surt det är. * sjuk : att vara sjuk det suger efter som jag inte äter och jag ser på tv och då finns det inget roligt på tv , datan finns inget roligt när man ärhemma och är sjuk. sova det kan man inte. jag hatar att vara sjuk!



Kommentarer

krya på dig!

krya på dig!

tack för kommentaren tjejen :P

åh vad kul att du gillar min blogg :D glad jag blir :P

:D

Aa visst är dom :D

:)

jag saknade dig i skolan idag!<3

jag saknade dig i skolan idag!<3

Mmm samma här, så hemskt :(

hihi okej!=)

hihi okej!=)

krya på dig gulle

sv: bra :DDD <3333























Follow my on Bloglovin







Trackback