snälla , någon som kan svara?

godmorgon klockan är 12:35 och jag ska gå ut till moa nu. vet inte vad vi ska hitta på men något roligt ska det bli iaf. när jag kommer hem ikväll ska jag nog ut och gå lite de känns skönt. jag gillar gammla bilder så jag fortsätter med dom ett tag nu. om ni är snälla kan någon svara på min fråga på inlägget innan detta. nej nu ska jag sluta skriva hör av mig sen. läs mina andra inlägg och kommentera. det skulle vart jätte snällt tycker jag. ha en bra dag för det är ni värda.<3

Kommentarer

sv: okej, ja, jag tror också det faktiskt :D

hejsan

sv: hehe ja : )sötis !

sv: så roligt att du kan kommentera igen :D



Jo visst är det skönt att gå så kan man ha med sig ipoden och lyssna på musik. Tråkigt nog så är min ipod borta :( Hoppas att du får en bra dag <3

sv: Tack så jätte mycket beatrice! Allt bra idag?

jadå:)

& hoppas du får en bra dag i övrigt:)

hahha men jag tro det handlar rätt mkt om kommentarer och inlägg :D

e de inte så då?

fina bilder:) och ska kola förra inlägget.

Hopaps du har en bra dag sötnos.

sv: tack:D käns extra mycket när jag inte brukar vinna såna tävlingar, oftast kommer med så bra bloggar osm har mer läsare. Jag har ju många men de har 200-400 me typ.























Follow my on Bloglovin







Trackback