söndagen springer iväg.

söndagen springer i väg och det är redan kväll. en hel söndag har varit och jag vet inte vad jag har gjort av den. fixat min lila syrras blogg och sen hjälpt pappa lite , och jag har till och med sett one tree hill. som jag aldrig ser på men hade inget annat för mig så jag såg på det. moa kommer bli helt förvånad. efter det tog jag en dusch , sen har jag nog bara kollat runt lite här. kollade alla mina mejl på msn , hade runt 50 st och typ 40 av dom var från facebook , och sen 23 st nu som kommer och kommer. grymt jobbigt. bara för en liten bild som jag är med på som alla kommenterar. aja , min bror är hemma och det är skönt. ska snart börja gå bort från datan men måste läsa era inlägg. och prata lite med en kompis. vad har eran söndag gått ut på ? vi hörs imorgon , för då är det en ny vecka.. godnatt ,<3

Kommentarer

Sv; Okej, Jätte fin header!

Godnatt! :)

nee=/

nee=/

det går att ta bort så man inte får mail från facebook:)

Vad ska du göra idag?

du hann ju rätt mycket ändå:)

jag spelad piano, bloggade och lyssnade på musi, vad mer gjorde jag? inget:P haha

jaddå de gör jag nu:D

jadå de va super mysigt :)

Ja visst går dagarna fort nu mera? :O

Men du han med mycket tycker jag! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback