svar på frågor.

NÅGRA FRÅGOR KOMMER HÄR , MEN NI HAR ÄNNU TID ATT FRÅGA.
MEN IMORGON KLOCKAN 16:00 DÅ SVAR JAG INTE PÅ FLERA SÅ SKYNDA DEJ NU!

viktore
bio eller tv?
Bio tror jag , för jag kan aldrig sitta stil framför tv.
popcorn, godis eller chips?
Popcorn får det nog bli.
hur länge har du bloggat?
4 månader och 4 dagar.
vad är ditt besökarrekord?
277 är mitt rekord.

Fanny (sysyter)
Älskar du stefan?
vet inte vad jag ska svar på denna frågan. men jo det gör jag ännu :/
hur många barn vill du ha när du blir stor?
Jag vet inte hur många barn men det räcker nog med
1 eller 2 barn ska inte bli som mamma ;)
hur mycket tycker du att du är snygg i mellan 1-10?
det var en svår fråga för jag har ett jätte dåligt självförtroende. men kanske 3 ?
är moa linqvisst din favorit?
Jo det är hon , för det är den jag känner närmast!
Vad vill du mest ha av vänner eller pojkvänner?
vänner går alltid före eller först familj men sen vänner.
bil eller cyckel ?
bil det är ju klar! :D
kaka eller tårta?
tårta , det är godast men ibland är kakor godast.
vad är din favoritfärg?
har ingen favorti färg , men jag gillar massvis med färger.
Svart och vit och rött är några av dom färgarna jag gillar.
vad vill du ha för mobil sony ericsson nokia samsung motorola ?
jag vill ha sony ericsson som jag har nu , dom är lättast och bäst!

ellen
hur gammal är du?
Jag är 15 år och fyller 16 i september.

karin
vilka bloggar läser du dagligen?
jag läser dom som jag har på bloglovin , fats i bland märker
jag att dom inte kommenterar och då vet jag inte om dom läser.
så jag kommenterar inte deras blogg då.
vad tycker du om min blogg ?
jag gillar hela din blogg. jag gillar ditt sätt som du skriver.
och du ska inte sluta blogga för det skulle vara önödigt!
har du några husdjur? isåfall vad för något?
Jo , jag har två kattar fast det är inte bara mina det är allas.

josefin
Vilken är din favoritmat?
Oj , jag vet inte jag äter nästan allt. men favorit mat vet jag inte om jag har
men pastasallad är något jag alltid vill äta.
Vad gör du på fritiden?
Jag är med kompis eller med min familj , men det händer inte så
ofta men annars sitter jag vid datan och bloggar.



Kommentarer

nu prenumenerar jag på din blogg sötnos <3 ;)

hehe okej!=)

jodå de e bra:)

alltså, du vet väl att det är den blå som visar hur många besökare man har ? alla säger det!



min fråga: gillar du mig som vän?

NICE BLOG :)



Many Hugs Delanie

kul att läsa:) och du är ju snyggare än bara en 3:a hehe, trust me:)

frågor :

hur går det i plugget?

trivs du med den du är?

vad är roligast med att blogga?

läser du min blogg varje dag?

bra svar, och tack för du gillade min blogg :D Snäll du är!

Hihi jag har också katter, dock tre stycken, som inte lever länge till skulle jag tro :(























Follow my on Bloglovin







Trackback