helt ensam och tråkigt.

finns typ inget att göra imorgon och det låter inte så roligt , efter som söndagen är snart slut. och det är skolal för några imorgon men inte för mig. men jag ska typ ändå vara hemma. så man skulle kunna gå i skolan imorgon istället. fast det kan var skönt att vara hemma. men helt ensam hemma medan mina syskon spelar fotboll och skit. pappa jobbar och johannes är uppe i vid kristina. och då blir det bara att vara ensam hemma. men vi får se hur det blir. hoppas ni får en bra dag imorgon och godnatt alla sötnosar. hoppas ni haft en bra söndag .

Kommentarer

åh tack:) <3

va fin din nya header är!

haha, ja:D

Inte så roligt för er att sitta och titta på när vi sjöng i kyrkan?;)

Har du någon fobi? Svara gärna på Dagens Fråga sötis! :) Ha en bra dag! KRAMAR PÅ DIG! :)

hahah:D nej, jag kan inte sjunga!:P

tack såm kt :D

Sv: haha, okej, jag gillar inte heller spindlar, men har ingen fobi för dem!! Vad ska du göra idag då? KRamar!























Follow my on Bloglovin







Trackback