igår , <3


innan jag åkte hem igår så var jag inne på ica maxi och fick träffa josefine sandell. det var roligt det var ju typ 100 år sen man såg henne.. efter vart och handlat med dom här sötnosarna på bilden var det att åka till hemse.

här är en bild på anja och fanny utan smink var vi med det var kul. har många bilder men vi kan ju inte lägga upp alla. haha , efter ett tag skulle vi göra kaka och den blev som den blev god var den. sen efter det så pratade vi och det var jätte mysigt. så min kväll igår var bra! <3

Kommentarer

sv: hehe åh vad hrligt :) jodå, det e bra med mej oså ^^

sv: tack, dina kommentarer värmer alltid:D kul ju att du älskar allt med min blogg.



vilken söt nalle och gott det såg ut med kakan:)

sv: tack, dina kommentarer värmer alltid:D kul ju att du älskar allt med min blogg.



vilken söt nalle och gott det såg ut med kakan:)

sv: haha eller hur : )























Follow my on Bloglovin







Trackback