krock men alla klarade sej.

Jag och Moa har inte gjort mycket alls idag , bara sett på tv i stort sätt men jag sov ju bort nästan halva dagen. nu är jag hemma och det är skönt men ändå inte. pappa ska bort igen ikväll. men jonathan är hemma och moa kanske kommer till mig senare. får se hur det blir med det. annars har jag inte gjort mycket alls. Jo , när jag åkte med pappa hem så berättade han att han och en bil hade kommit i en kurve och sen den andra bilen kom mot pappas bil och då blev det en krock bara för det var för halt. men dom klarade sej. i pappas bil blev det inte så mycket. men i den andra bilen som är på bilden klarade sej inte så bra. men inga skador eller så. måste hjälpa pappa nu. vad gör ni andra ?

Kommentarer

åh tack :) <3 hihi

svar: awuu tackar :D:P

Ajjdå,såg inge vidare ut.

Hoppas allt är bra med din pappa =)

=) Härligt

men vilken tur att det gick så bra ändårå



svar: Tack! (:



Sv: nej. du är en sötis : )

fy, bilen såg inte bra ut men vilken tur at alla klarade sig!

jag ska snart ta jordnötter att mumsa på, sen får jag se vad jag gör.

hoppas du har trevlig kväll:)

sv: så lite så :)

haha okok! nej jag har bara dragit ut tänder idag :p usch.

sv: har inte ens pengar för bio:P haha, I'm too broke

Oj vilken krock :S

sv: :) vad gör durå? jag bakar kakor!

sv: ja de blev goda :) okej

Gud vad orolig jag blev! Hoppas att din pappa mår bra och så nu <3























Follow my on Bloglovin







Trackback