tack igen alla söta vänner.

kom just hem från skolan. skolan var helt okej , och moa du är så het. iaf , jag och moa sprang runt hela hemse för att hitta några prao platser. men till slut fick moa något och jag med. dagis för mig då jag som knappas orkar mina syskon men men. moa ramlade två gånger idag. och jag en gång när jag skulle gå över lite snö. just det snöade i natt så mycket snö här. jag var glad på svenskan men sen efter vart det inte roligt. men dagen helt okej än så länge. tack igen alla! nu ska jag börja göra en sak. och plus att sackarias är så grymt snäll. vad har ni gjort idag ? <3 bild på mig och moas mössa.

Kommentarer

sv : jajamensan! :)

tack så mycket:) <3

sv: jaha, usch då. det låter ju inte bra. Hoppas det fixar sig snart då =)

sv: jaha, usch då. det låter ju inte bra. Hoppas det fixar sig snart då =)

sv: jaha, usch då. det låter ju inte bra. Hoppas det fixar sig snart då =)

riktigt snygg header ;D

japps :)

tyckte jag med :)

tack:)

vilken tur ni hade som har fixat pro plats! :D Dagis kommer nog gå jätte bra för dig tror jag :)

Roligt att gotland har fått snö ^^

jag var på väg att ramla igr jag med i snön.

Den andra bilden är ju otroligt fin på dig:)























Follow my on Bloglovin







Trackback