MELODIFESTIVALEN

Lili & susie '' show me heaven''
vad kan man säga ? jag tycker inte om dom iaf.
nej , inte min stil.





lasse lindh & bandet
'' jag måste slåss i dina kvarter''

gillade inte dom här , vet inte varför men nej.
okej , lite bättre än dom andra.




Jennifer brown '' never been here before''
jag tycker inte om henne alls.
fina kläder och så. men lite bättre än dom andra.







Heat '' 1000 miles''
gillar inte dom ,
så är det.

 


Markoolio '' kärlekssång från mig''
vah ? sant ofta han kan sjunga ? men nej jag
gillar inte din röst jag är ledsen men du är grymt rolig!
snygga kläder ;)





Amy diamond ''it's my life''
hon var med förra året älskar hennes låt då.
hon är söt men den här låten var inte lika bra.
men duktig för att vara så liten eller liten och liten.





Cookies 'n' beans ''what if''
nej gilalr inte dom. efter som att låten är
så lungn eller vad man ska säga.






Måns zelmerlöw ''hope & glory''
han sjunger bra men gillar inte låten.
visst den var helt okej , men aja.





Gammla bilder , men vad spelar det för roll vem som
går vidare tycker alla är dåliga typ.. vad tycker ni ?

Kommentarer

Mja jag vet inte, har faktiskt inte sett melodifestivalen än, Fy skäms på mig!

Hur var din alla ♥-dag? Puss & Kram! ^^

Tyckte du att rätt låtar gick vidare i melodifestivalen? :D



Kram

/LM

amy <3<3 haha nä, jag tycker lasse var bäst :)

jaha okej. jomen jag är dålig på photoshop cs3 så det kommer inte funka för min del ;)

godnatt :D

Jag tycker att denna deltävling var skit dålig, ingen som jag hoppades på att gå vidare.Hoppas att de blir bättre artister och låtar nästa vecka :)

jag tyckte inte heller om någon så vidare mycket...

Haha verkade som om du inte gillade någon? Mest negativt

kul inlägg:) ingen låt var bra, bara Amys röst som var.

haha, Markoolio kan ju inte sjunga, tycker inte jag:P

jag kollade inte på melodifestivalen men hörde dem bara för tv:n var på men vissa var bra tyckte jag :P























Follow my on Bloglovin







Trackback