vad händer imorgon ? (A)

tänk att man kanske bara lever en gång , vad vet jag och vad vet ni ? Jag hatar att tänka denna tanken. men den tanken kommer alltid upp i mitt huvud. aja , imorgon vet inte vad jag ska göra imorgon. Vara hemma och glo på datan hela tiden. eller åka upp till hemse och se på fotboll. eller om man åker upp till stan. Men det kommer säkert bara bli att sitta hemma och glo. efter som jag tänker inte sitta uppe på hemse själv och glo. vi får se om det blir något. Vad ska ni andra göra imorgon för skoj ? eller ska ni oxå sitta hemma och glo ? vi hörs senare gullungar. <3

Kommentarer

brukar också tänka så!

haha, jag ska sitta hemma och glo jag med, mest på youtube klipper.

har haft det soft idag m kusin :)



fin din design blev ;)

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback