vad vet jag ?

hej , här sitter jag och har sminkat mej och lite efter som jag ska träffa setfan sen hem till moa och sova vid henne.  vet inte om det blir så mycket data men jag skriver kanske vid moa och sen så ses vi imorgon då. jag vill att ni ska ha en super bra dag! och jag läser alla era inlägg när jag kommer hem så ladd upp mycket nu :D ni kan ju oxå bli vänn med mej genom bloglovin  , det skulle vara roligt! vaknade tidigt och det tyckete jag var bra. + att vi är lediga på måndag det kanske är alla ? vad vet jag ? men jag hoppas ni får en bra lördag och en bra kväll. puss på er! <3

nathalie här är en bild men han blundar typ och har mössa men smygtakort ska jag ännu ;) <3

Kommentarer

hoppas du får en bra dag!

jag ska iaf uppdatera 5 inlägg idag, hehe. så då ska du ha nåt att läsa.

skönt att vara ledig på måndag, det är inte jag...:/

sv: haha, jag blev inte inlåst, såg till att gå ifårn skolan tidigt nog.

hehe mysigt :)



nej jag vet inte, ska kanske kolla på hockey och sen vara med en kompis ^^

hihi ja=) tack så mycket:D

snygging där! ;)

Hihi, tack för kortet (A)

Nu fick man se hur han såg ut! :)

Vad mysigt, hoppas att ni kommer ha en rolig dag/kväll :D



sv: tack för grattandet till bloggen förut:P tycker ag var duktigare på bloggning på jullovet, men så klart då hade man mer tid, jag iaf.

sv: äsch, man kan väl adlrig skriva för mycket:)

Nej jag kan inte heller så mycket om bloggar. Jag har inte ens gjort min egen header :)

Hej :) Är du intresserad av bloggdesign? Isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg. Just nu har jag en designutlottning, och utförsäljning av bloggdesigner. Kika in hos mig :)

sv: vad kul att man kan välja mellan mat och bakning:O fast båda är bäst tycker jag, lite emr bakning kanske, hehe. visst är den tanken bra, iaf ibland:)

sv: tack så mycket :)Hoppas du får en härlig söndag =)

hehe javisst :)



vad hittas på idag? ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback