22:48

hur många sitter inne vid bloggen vid denna tid ? inte så många tror jag. på tal och i morgon så fyller min lille bror år och sen så blir det att åka på något läger efter som jag är konfirmation ledare , men jag ska se till att skriva ett på morgonen och ett efter fikat sen åker jag i väg och sover bort har ingen data men jag kommer hem vid 1 tiden på tisdag! och då ska jag göra en liten hemlighet här på bloggen så ni får titta in min blogg på tisdag ska ni få se ;D

hahahaha , jag hittade ingen bild på datan så det får bli på en mask. måste ju ha en bild med annars blir det tråkigt. denna bil är tagen av moa lindqvist när vi skulle gå till hemse med mitt betyg till pappa. den var jätte lång.
nu funderar jag nog på att ta och sova eller jag vene vad jag vill (A)
nu vill jag höra hur eran dag var , hur har den varit ? :)

Kommentarer

svar: awuu tack så mycket :D:P

jaaa :D:D du hade varit min minuten-blogg hela tiden :D

aawe vad kul :D haha, en sån fet stor jävla karusell? kostar väl flera miljoner :O :D:D

jaa, vi kan köpa de när jag börjat tjäna pengar på bloggen, kan ha ett eget liseberg som heter ANKIBERG! :D

jaa, du får åka hur mkt du vill helt gratis :D alla läsare får de :D:D

svar; tack :))

ja, fått många läsare nu? :D <3

- haft en bra dag idag då ?:))

- haft en bra dag idag då ?:))

- nja, helt okej :)) vart hemma mest , men följde med mamma för att träffa hennes kille om man kan säga så x) eller skulle säga hejdå till hans dotter som åker till australien i 5 månader imorgon :))

- nja, helt okej :)) vart hemma mest , men följde med mamma för att träffa hennes kille om man kan säga så x) eller skulle säga hejdå till hans dotter som åker till australien i 5 månader imorgon :))

- nja, helt okej :)) vart hemma mest , men följde med mamma för att träffa hennes kille om man kan säga så x) eller skulle säga hejdå till hans dotter som åker till australien i 5 månader imorgon :))

åhh, vad äckligt ehe, fin blogg!

haha, va? bara börja ragga :D <3

haha nej :D

;D;D

underbar ;) din ?<3

Sv: Tackdu ;) Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Fy vilken äcklig mask.. :S dagen har vart bra. själv då?























Follow my on Bloglovin







Trackback