dans.

okej , inte för det blir så långt men lite hinner jag berätta skolan sög ända tills vi skulle se någon dans visst var det tråkigt i början ? men dom var duktiga ni får tycka vad ni vill men det här är min blogg jag skriver och tycker vad jag vill , men iaf. det blev kul efter ett tag. jag och martina var så snygga som alltid. det var kul martina!

efter ett tag kom dom och bjöd upp några och jag och martina kom upp dit och ståg stilla vi vågade inte göra något. så vi ståg där medan alla andra såg på oss! det var ju kul ? efter det var det typ bara att stanna kvar på hemse så nu sitter jag på gårdens data och var tvungen att skriva blogg. vad har ni gjort idag ? måste gå! <3

Kommentarer

sv: mascaran är jättebra:D skrev om den i bloggen igår.



Oh, kul med dansuppvisning! jag längtar tills nästa vecka då jag ska va med i en:)

Idag har jag inte gjort mycket. puss

sv: aaw, vad snällt, om du hade pengar skulle du köpa det åt mig:D men jag klarar mig, ska istället köpa tiger tishan för 98.

god natt<3

tack så mycket:) <3

va kul med dans!

Snyggt namn du har ;)

sv: ja, det är tur jag inte kommer få IG:)

ja, det är irriterande, bara tar en massa tid att svara eller det dubbelt så många gånger. Om man nu gillar kläderna så kan man läsa det man skrivit.

























Follow my on Bloglovin







Trackback