dhw

Jag som lovat halft mej själv att jag inte skulle skriva något förän jag kom hem från hemse , men jag kunde inte låta bli denise ville att jag skulle göra en header till hennne så jag gjorde den till henne och jag vet inte om hon ska ha dennu elelr vad men det märker vi.men jag tycker ni kan gå in och kolla hennes blogg. dhw.blogg.se. och du behöver inte tacka mej jag ställer alltid upp för dej det vet du ju!jag kan ju göra den bättre men jag har inte lärt mig så mycket. men jag blev nöjd med den och hoppas densie oxå blir det. älskar dig gumman.<3 åker snart

Kommentarer

de är klart jag är nöjd

sviin fin

du är bäst

loveu

sv :

asså gulle bea

du är för jävla fin!

hehe japp =)

bra dag i skolan?

jag tycket att du gjorde denises header super fin :):)























Follow my on Bloglovin







Trackback