fel fel

Jag sitter och har just kollat klänningar tills mammas bröllop i sommar , och jag vill ha sommar nu nu nu, men det kommer ju ta ett tag tills det blir sommar. sen kollade jag runt lite annat oxå. sen bestämde jag mej att skriva ett inlägg innan jag skulle sova och här sitter och och skriver. hade tänkt laddat upp bilder från idag men var inte sminka så det kan man ju glömma . men en anna dag. Nu börjar klockan bli mycket och jag tänkte sova snart. går och lägger mej tidigare än vad jag brukar. och just nu blir jag bara för sur på dig. jag gör vad jag vill och du behöver inte komma och bestämma. blir så trött på viss personer som gör samma sak som en anna har gjort och sen gnäller dom om samma sak som dom själva har gjort. snälla lämna mej i fred eller ska jag flyta för att det ska bli bättre ? nej men nu har jag skrivit så nu får det vara nog. hoppas ni haft en bra kväll. och bilden är tagen i ljugarn.

Kommentarer

Vill också ha sommar..

Fin bild:)

Du anar inte hur fort det går till sommaren (:

haha min snigel :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback