GRATTIS TILL MIN LILLEBROR.

GRATTIS JONATAHN IDAG BLIR DU 14 ÅR (fjortis nu slipper jag  var fjortis i familjen tack!)  moa och jag sitter och skriver blogg och ska snart ner och fika sen så ska vi åka i väg. så det blir inte data på ett tag men jag hoppas jag hinner läsa och när jag kommer hem vill jag ha många besökande.

det här är min lille bor som fyller år idag! :D och den andra bilden är på moa och mig. jaja , finns inte så mycet att skriva men jag hoppas att jag får mer besöande det är det jag önskar mig nu! <3 hoppas ni får en bra dag och skriv hjärna idag  vad som händer hemma hos er! vill ju veta vad ni oxå  gör en måndag i januari. men puss på er alla ! <33

Kommentarer

Haha.. långt ifrån ensam! :P haha

Okej, vad har du köpt då? :)

kollar du på den blåa eller den röda när du kollar besökare? ;)

puss <3

Du har fått en award på min blogg ifall du inte sett än:D

Du kommer säkert få mer besökare snart!

sv: tack för att du röstade:D (igår)

söt blogg =)

fiiina ögon du har !

Haha, grattis får jag väl säga :P

Vad då? :o Tycker inte du den är fin?

true. Grattis på din bror :D

mysig blogg! Ha en bra dag :)

sv: ja, hoppas att vi båda sover bättre:) men jag tror inte jag kommer sova bättre, haha.

Sv: Jahaja! Det hade säkert blivit extremt fint :D

Tack så jättemycket för de fina orden :) Ha det bra! Kram, Sofia

sv: hos mig kommenteras det mycket iaf, har inte ens tid att godkänna och svara på alla:O

tack, värmer att höra att jag också är värd många besökare:)

shit vilken fin header du har!

Grymt snygg header ! =)

Haft en bra dag? :)

Gud vilken fin blogg du har! btw hoppas du får en bra dag :)

hehe :D

Så lite söööt ;)

Blir det för dig idag ?

fin blogg du har! Hälsa lillbrorsan från mig! kram kram kusin vitamin!

tack darling, du är bra <3

Bara vara hemma, =)

Musik

Du kanske skulle ha en lite mer vintrig? :) Den du har nu är väldigt sen höst om du förstår vad jag menar :P Men den är snygg ^^) Själv bytte jag nyss design och blogg, tröttnade på den andra...

väldigt fin blogg du har :D kram

Skitfin header:)























Follow my on Bloglovin







Trackback