hej alla söta läsare!

godkväll alla söta läsare. ville bara säga tack till http://lienes.blogg.se som hjälpte mej med färgarna på min blogg..och GRATTIS TILL DEJ SOM FYLLER ÅR IDAG! (söndag) men nu funderar jag på att gå och lägga mej för i kväll.. tänk vad mysigt det skulle vara med att vakna upp och tittar ut och då är det mycket mer snö än vad det är nu..

ville göra min blogg lite roligare så jag få lägga in bild , i morgon hoppas
jag att jag få bilderna sen jul och lite.och sen blir det att vara ute i morgon
i snön , och på måndag kommer min bror hem!
vad har ni gjort för roligt idag då ?

Kommentarer

Okej :)

Jag gör det via photoshop :)

sv: jaha, men hur tog du bort kontot på frida.se då? om du har gjort det.

Fin bild:9 och så kul att du skrev om mig, hihi. Tack för grattandet också.

puss<3

Okej vad tråkigt, men jag gör tuvär inte bloggdesign åt andra :/



Ha en bra dag! :)

jao, det är jobbigt. :/























Follow my on Bloglovin







Trackback