hem från skolan

kom just hem från skolan och har just ätat. vad ska vi börja ? vi kan ju börja med att när jag åkte bussen i morse så somnade jag. sen set på morgonen , kul tycket jag att det var fick säga saker som man mår bra av. jag skrev ju bara att lysssna på musik och att skriva blogg för jag älskar verkligen det. sen gympa som jag hatar men jag kännde mej duktig. gjorde mer än vad jag trudde. sen var det slöjd. satt helt tyst i 90 minuter för det sög. maten var jätte god och jag åt till och med. efter all rast och skit NO prov.  jag vet inte vad jag ska säga om provet . känndes sådär. men får veta ikväll hur det går. den här bilden är sen sommras på vårat hus , som ni märker tar jag inge kort i skolan för ingen vill vara med på dom. sen lite senare åker jag upp på hemse för att träffa stefan. och klocklan 5 ska jag ringa mamma och säga grattis! vad har ni andra gjort idag och ska göra sen ? och ni får inte glömma och kolla det andra jag la in i morse. men jag ska kolla alla andra bloggar nu men jag skriver lite senare puss på er sötnosar.

Kommentarer

det är inte heller någon i min klass som vill bli tagen på kort, tråkmånsar!

Idag har jag haft slapp skola faktsikt, sen gik på stan och köpte en mascara, ska shoppa mer på lördag:)























Follow my on Bloglovin







Trackback