igår ,

förlåt , det blev ändarade planer igår. jag åkte aldrig hem jag åkte till angeline och vi har inte varit på länge men skönt att få vara med henne och prata med henne! det var jätte mysigt, tack.har ingen bild på dig på datan. men kanske kommer. har inte gjort något alls idag än , ska upp på hemse som vanligt. men jag hoppas ni hade en bra kväll igår.
tänkte ladda upp lite bilder från skolan.


dom här var jag med i fredags i skolan jätte söta ju! men jag tänkte inte sitta här länge jag tänkte göra mig klar tills sen , men jag hoppas ni får en toppen dag, för det är ni värda och då menar jag inte bara dom som är på bilden jag menar alla som läser detta!

Kommentarer

hihi :D förstår det:D

hihi :D förstår det:D

sv: tycker med att den rosa var häftig:)

Du är också värd en bar dag gumman! kul med bilder fårns kolan.

sv: kul att du också ska ha frågestund snart:D

söta bilder!

sv: Hehe , allt bra med dig annars?

jag saknar dig !

sv: härligt :D

- Jodå bara bra här med























Follow my on Bloglovin







Trackback